Hoe gaat het ondertussen nog met jullie? Ik hoop echt dat alles goed gaat met iedereen!! Veel kinderen hebben al veel geoefend, proficiat! Doe zo verder!
We zijn net onze tweede week gestart thuis en om deze week goed in te zetten geef ik wat filmpjes met veel weetjes!
Jullie kunnen via de link hieronder de filmpjes terugvinden!
Heel veel plezier!
Heel veel groetjes!!!!!
En hou jullie goed!
meester Geert
Geen opmerkingen:
Een reactie posten