zondag 8 maart 2020

Deze morgen hadden de kinderen van de zeilboot die in april hun Eerste Communie zullen doen, samen de instapviering in de kerk. Enkele kinderen mochten al iets zeggen vooraan. Er werden liedjes gezongen. Bidden rond de tafel van de Heer! Allemaal als voorbereiding op de grote dag in april! “Ik ben een zonnetje!”















Geen opmerkingen:

Een reactie posten