Wij hebben ons de voorbije dagen samen geamuseerd om de challenge aan te gaan voor de mooie tekening aan het raam.
We presenteren jullie graag ons kunstwerkjes waarmee we hopen iedereen die staat te wachten aan de spar een beetje op te fleuren!
We zoeken nu nog een oplossing voor de berenjacht, maar ons eerste idee is een beetje mislukt… we hadden een luchtballon gemaakt om onze beer aan te hangen, maar dat is een beetje moeilijk gegaan.
Jullie mogen de foto zeker delen met de vriendjes ;-)
Groetjes,

Geen opmerkingen:
Een reactie posten