Dag vriendjes,
Hopelijk gaat alles nog steeds goed met jullie! Het voelt een beetje raar om niet in de klas te zijn, vinden jullie ook niet?
Ik merk dat een aantal kinderen al goed hebben gewerkt, maar nog niet iedereen...
Zorg dat je oefent, zo blijven we in topvorm!
Probeer werken af te wisselen met leuke dingen. En als het allemaal een beetje druk wordt in ons hoofdje? Enkele oefeningen : de klok, de spaghetti, de appel tekenen, de high five... We worden er helemaal rustig van. Misschien kan je ze wel aanleren aan mama of papa, want die zullen ook wat rust kunnen gebruiken.
Meer tips vind je hier:
https://www.klasse.be/49252/mindfulness-kinderen-rust-concentratie/
Groeten,
meester
Geen opmerkingen:
Een reactie posten