Weer veel trotse kinderen, ze poseren dan ook graag met hun werkje. We brachten een bezoek aan het kerkhof. We maakten een vredesduif. We willen nooit geen oorlog meer. En we leerden de letter OO. Daarom mochten we de oo-bril eens opzetten. OO, wat is dat mooi!
KLIK OP DE FOTO OM HET ALBUMPJE VAN DEZE WEEK TE OPENEN.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten