Een jarige in de klas. Hieperdepiep voor Juul! Elke morgen beginnen we met een "showke". De kinderen zijn trots om iets te tonen. Ook de juf is trots om te zien hoe de kinderen groeien en steeds meer beginnen te schrijven. Er werd een rekendobbelspel gespeeld. We sloten de week af met een leuke herfstwandeldag. Fijne vakantie iedereen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten