En zo zit het schooljaar er helemaal op. Het tweede leerjaar deed op donderdag nog aan hoekenwerk . Op de laatste dag van het schooljaar vierden we nog de verjaardagen van juli en augustus en dansten we het schooljaar vrolijk uit. op de allerlaatste dag van het schooljaar gingen we nog naar de kerk. Thema van de viering, "zonnestraaltjes". We zegden dank je wel voor het voorbije schooljaar. Ook ik wil iedereen hartelijk danken voor het voorbije schooljaar en ik wens jullie een zonnige vakantie toe. Tot volgend schooljaar.
Meer foto's kunnen jullie bekijken op de blog van het cruiseschip!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten