vrijdag 16 juni 2023
Een heel warm weekje was het in de klas... Er werd dus iedere middag flink gesmeerd. Roufrane en Jay-Lee brachten schelpjes mee naar de klas. Tijdens de warme namiddag speelden het eerste leerjaar samen wat herhalingsspelletjes. De kwal was ons dier in de kijker. We kleurden wit zand en maakten een eigen kunstwerk. We deden met het eerste leerjaar ook een klokkenspeurtocht. Op zoek naar de klok en invullen maar. Bewegen en herhalen een leuke combi! Op de laatste dag van de week deden wie wilde al hun spreekbeurt. De computer besliste wie aan de beurt kwam. En wat een leuk middagje met de frietjes! We genoten volop met zijn allen om samen te eten! Lilou was deze jarig! Een toffe week...en juf en meester gaven in de turnzaal een turnles.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)





































































Geen opmerkingen:
Een reactie posten