Hallo iedereen,
Morgen hebben wij de laatste dag van de 4-daagse lesweek voor onze leerlingen.
Wij hebben al flink doorgewerkt, bijgewerkt, nieuwe leerstof aangebracht, bijgestuurd, leuke vertelmomenten gehad, tussendoortjes, weetjes, toffe klassfeer, ....
Maar volgende week komen er nog nieuwe bubbels op de school en daardoor verminderen onze lesmomenten.
Voor volgende week hebben wij lesmomenten op maandag, woensdag en donderdag.
Nog weetjes van de klasvrienden en de jarige Hasse:






Geen opmerkingen:
Een reactie posten