maandag 29 juni 2020

Bedankt aan iedereen voor het uitzonderlijke schooljaar, bedankt voor de attenties, kaartjes, tekeningen, weetjes, grapjes,...! We vierden de jarigen en smulden van een waterijsje! Een leuke vakantie aan iedereen en tot volgend schooljaar!















Geen opmerkingen:

Een reactie posten