Dag zeilbootvrienden en ouders,
Zoals vandaag vermeld op de website van de school, gaat de zeilbootklas vanaf vrijdag 15 mei terug naar school.
Dit zal elke maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag zijn van 8.15 uur tot 15.30 uur.
Alle afspraken worden meegedeeld op de info heropstart van de school!
Heel veel groetjes en bedankt voor jullie begrip.
meester Geert

Geen opmerkingen:
Een reactie posten