Vandaag zijn we gestart aan de laatste thuisweek. Vanaf vrijdag mogen wij naar school.
Dit zal niet zijn zoals anders. Ook het tijdstip wanneer wij beginnen verschilt al een klein beetje.
De update en de richtlijnen zijn te vinden op onze schoolwebsite. Graag eens lezen en dus tot vrijdag.
Materiaal voor deze week:
Dinsdag 12 mei: wiskundefilmpjes
Vrijdag 15 mei : start lessen vanaf 8.15 uur in de klas.
Groep 1 (de molletjes) met juf Ilse
Groep 2 (de beertjes) met meester Geert
Voor vrijdag:
Graag meebrengen:
Graag meebrengen:
1) je werkboeken + leesboek
2) je werkbundels, de gekopieerde blaadjes, ..
3) agenda en huistaakmap
4) de bibliotheekboeken
5) vergeet niet je eigen drinkfles! (kraantjes mogen niet gebruikt worden op school)
6) picknick (er is geen warme maaltijd voorzien)
6) picknick (er is geen warme maaltijd voorzien)
7) de Eerste Communie rugzak
8) papieren zakdoeken of een rol huishoudpapier
Nog veel werkijver en tot vrijdagmorgen!👍
juf Ilse en meester Geert
Geen opmerkingen:
Een reactie posten