maandag 11 mei 2020

Start van de laatste thuisweek! Info voor vrijdag!

Hallo iedereen,

Vandaag zijn we gestart aan de laatste thuisweek. Vanaf vrijdag mogen wij naar school.
Dit zal niet zijn zoals anders. Ook het tijdstip wanneer wij beginnen verschilt al een klein beetje.
De update en de richtlijnen zijn te vinden op onze schoolwebsite. Graag eens lezen en dus tot vrijdag.


Materiaal voor deze week:

Dinsdag 12 mei: wiskundefilmpjes

Vrijdag 15 mei : start lessen vanaf 8.15 uur in de klas.

Groep 1  (de molletjes) met juf Ilse 

Groep 2 (de beertjes) met meester Geert

Voor vrijdag:

Graag meebrengen:

1) je werkboeken + leesboek
2) je werkbundels, de gekopieerde blaadjes, ..
3) agenda en huistaakmap
4) de bibliotheekboeken
5) vergeet niet je eigen drinkfles! (kraantjes mogen niet gebruikt worden op school)
6) picknick (er is geen warme maaltijd voorzien)
7) de Eerste Communie rugzak 
8) papieren zakdoeken of een rol huishoudpapier

Nog veel werkijver en tot vrijdagmorgen!👍

juf Ilse en meester Geert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten