Beste vrienden en ouders,
Morgenavond om 18 uur gaan wij elkaar eens teruggezien en wat gezellig babbelen.
Iedereen mag iets vertellen over de vakantie zoals in de klas.
Goed nadenken en 3 zinnetjes mooi vertellen aan de klasgroep!
Het wordt een fijn weerzien!
De info voor morgen lezen jullie in de link!
Zeilbootbabbel infobrief
Geen opmerkingen:
Een reactie posten