Daarin gaat het vooral over onze werking na de vakantie.
Jullie kunnen maandag gedurende de hele dag het materiaal van de kinderen komen ophalen. Bij het pakketje van elk kind zit ook een brief met uitleg en de weekcontracten voor komende 2 weken.
Elke dag hebben wij enkele taakjes gepland, de volgorde is een voorstel, daar mag je dus zelf ook wat aan veranderen.
Hopelijk lukt het voor jullie om het materiaal op te halen. Laat gerust weten indien dit niet haalbaar is, dan kunnen we kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Zit je volgende week met vragen over de leerinhoud of... aarzel dan niet om ons een mailtje te sturen of te bellen!! Dan bekijken wij zeker hoe wij jou kan helpen!!
Hou vanaf volgende week de klasblog dagelijks in de gaten hé!
Heel veel groetjes,
juf Tine en meester Geert

Geen opmerkingen:
Een reactie posten