We hadden weer heel wat activiteitjes. We bezochten de bibliotheek. Er werden pannenkoeken gebakken voor Maria Lichtmis. We vierden de verjaardag van Tyggo Er werd met knikkers “geschilderd”. We verrasten juf Iris met een bloem voor de dag van de directeur. We onderzochten wat kon drijven en wat ging zinken. Er werden gezelschapsspelletjes gespeeld .En we beginnen te rekenen tot 20.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten