Ook deze week oefenden wij weer hard op het lezen en schrijven. We leerden al 11 (ja jullie lezen het goed!) letters! We schilderden met vlakke figuren. Hoekenwerk was er eentje met bouwen, lezen op het digitale bord, schrijven....Een fijn weekend gewenst!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten