donderdag 26 juni 2025

zeeklas dag 2: We hadden geluk, veel wind maar geen regen.... de enige regen die we zagen was die toen we aan het middageten zaten. Echt zeeweertje! Deze morgen garnaaltjes gevist en wat op het strand gespeeld. De chef maakte voor ons lekkkere tomatensoep, gevolgd door vol au vent, met als toetje een donut. We maakten het toen even rustig op onze kamer. Sommigen profiteerden ervan om eventjes de oogjes dicht te doen andere lazen in hun boekje. We spanden terug onze spieren om terug naar het strand te wandelen. Daar wachtte de baas van Calimero op ons. We kozen elk onze go-cart! Er werd opnieuw gespeeld op het strand, we maakten onze eigen zandijsjes... maar uiteraard was het ook tijd voor een echt ijsje van Tutto Gelato! Het piratenspel maakte onze namiddag compleet. We werden in de Midwester verwen met lekkere pizza. Toen w s het echt wel tijd om het zand even af te spoelen. Nog een rustig momentje in de eetzaal, verhaaltje lezen en slaapwel! Tot morgen .

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten