Het was een zonnige drukke laatste week voor de vakantie. Sportdag, buiten in het zonnetje lezen, een spellingpaaszoektocht met het tweede leerjaar... We hadden een eerste repetitie in de kerk. Ook vierden we 2 jarigen die in de vakantie hun verjaardag vieren. Hieperdepiep voor Luìz en Jules!!! Lina heeft een tandje uit.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten