2 jarigen in de klas. Proficiat voor Nora en Hanna! Hieperdepiep hoeraaa. Een tandje uit voor Ina. Helena en Aline waren trots om hun zwembrevet tonen . Vandaag was het pyjamadag , meester Manuel las het verhaal van de pyjamareus en we maakten onze eigen pyjamareus op de speelplaats. En vandaag namen we afscheid van Dragos! Hij gaat terug naar Roemenië en het was zijn laatste dag. We wensen Dragos veel succes.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten