Ondertussen al half februari. Het was opnieuw een druk weekje. Foto's werden genomen. We hadden enkele auteurs in de klas. Ze schreven hun eigen boekje. We leerden de letter c. We hadden hoekenwerk in thema valentijn. We leerden de liter. We oefenden met de getallen tot 20. Weekendje is terug verdiend. Prettig weekend allemaal.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten