Week van de mobiliteit ging van start! Deze week deden wij 'school op wieltjes' op de speelplaats , doorschuifronde met onze gemengde groepen (zo werken de kinderen eens met andere vrienden) , leren oversteken, verkeersborden herkennen, begrijpen, ... en het verkeer rondom de school waarnemen. Hayden was ook jarig, proficiat!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten