Wat een week : start nieuw wero-thema 'wij maken een tekenfilm', tekenfilms bekijken en muziek beluisteren, in kleine groepjes een eigen verhaal fantaseren, Bednet-actie bespreken en eigen ervaringen vertellen, het verhaal van een ziek kind 'de pyjamareus' beluisteren en pyjamareus naspelen, de personages knutselen ....Leuke activiteiten en als toetje nog wat vrij spelen!!!!

😊
Geen opmerkingen:
Een reactie posten