Meten is weten ! Het tweede leerjaar herhaalde de meter. Wat is de afkorting terug? Wat is groter, kleiner, evenveel als 1 meter?
Het eerste leerjaar daarentegen leerde al ik, is en mol! Ook schrijfletters i m o werd geoefend! Na al dat werken, mochten zij bij mij (meester Geert) even dansen.
Op woensdag werkten alle drie de klassen samen in de wero-les. Op de speelplaats moesten leerlingen de lokalen zoeken en aanduiden op de plattegrond . We zagen een mooie samenwerking tussen L1 en L2!




















































Geen opmerkingen:
Een reactie posten