woensdag 7 september 2022

Leuke activiteiten in onze zeilbootklas : weetjes van de klasvrienden, samenwerking met L1 en L2, meetoefeningen L2, tussendoortjes, zalig om te zien!!!!! ....

Meten is weten ! Het tweede leerjaar herhaalde de meter. Wat is de afkorting terug? Wat is groter, kleiner, evenveel als 1 meter? 

Het eerste leerjaar daarentegen leerde al ik, is en mol!  Ook schrijfletters i m o werd geoefend! Na al dat werken, mochten zij bij mij (meester Geert) even dansen.  

Op woensdag werkten alle drie de klassen samen in de wero-les. Op de speelplaats moesten leerlingen de lokalen zoeken en aanduiden op de plattegrond . We zagen een mooie samenwerking tussen L1 en L2!
























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten