donderdag 3 februari 2022
We gingen voor de eerste keer naar de bibliotheek in Lauwe. De onthaalbediende gaf ons uitleg welke boekjes we op welke plaats konden vinden. We kregen een bibkaart met bibzak en zelfs een klein cadeautje. We leerden onze eigen boekjes scannen. En weet je dat we zelf naar de bib mogen gaan als onze boekjes uit zijn? Dan kunnen we zelf kiezen. Alvast veel leesplezier! Mila heeft een tandje uit en poseerde maar al te graag op de foto! Bijna weekend, geniet ervan! 😀
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten