dag sinterklaas, dag zwarte Pieten! we keken er lang naar uit…. we waren niet zeker of ze wel mochten komen…. maar met mondmasker en enkel buiten… het was fantastisch om ze toch te ontvangen! we kregen heel wat moois en lekkers! dank je wel Sint en Piet! we begonnen zelfs vandaag al een beetje aan het thema kerst… ook toonden enkele kinderen enkele weetjes! prettig weekend allemaal!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten