maandag 8 november 2021
Vandaag brachten we een bezoekje aan het kerkhof. We zagen de grafzerken zowel van de volwassenen als ook van de kindjes. Ook leerden we dat er nu ook veel mensen kiezen om gecremeerd te zijn. Een man die werkte op het kerkhof toonde ons hoe een urne er dan uit ziet. We zagen ook hoe een vrouw het graf van haar overleden man aan het poetsen was en mooi maakte met bloemen. Enkele kinderen toonden ons ook het graf van hun oma of nonkel.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten