vrijdag 22 oktober 2021
een weekje in thema herfst! Cesar en Geraud brachten een spin mee. en ja, ze hebben beiden 8 poten! Als kers op de taart “Spinnencircus van meester Geert”! We maakten onze eigen springspin met klei! griezelen maar!😀! Cecile toonde ons haar eigen gemaakte spookje! Ons kunstwerkje van de uil werd afgewerkt. We ontdekten dat we kleuren konden mengen met onze eigen verfdoos. Het nieuwe thema van mol en beer ging van start en we maakten kennis met mus en sus de vis. Wat is kennismaken? dat oefenden we in toneelspel in het winkeltje. En we zijn begonnen met onze eigen naam in schrijfletters te schrijven. Vandaag mochten dan alle vriendjes van de jeugdbeweging samen op de foto! prettig weekend allemaal!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten