Het was weer een leuke en boeiende week.
Leren schrijven van een lettertjes.. wat kunnen ze dat al goed!
Werken aan het grote digitale bord, een beetje werken in het kiesboekje, flink zitten na de turnles, en natuurlijk was er ook tijd om te spelen! Ook toonden enkele vriendjes enkele weetjes...
Prettig weekend allemaal!













Geen opmerkingen:
Een reactie posten