Beste
ouder(s),
We leerden tot en met getal 5 : tellen, herkennen,
vergelijken, speelden een telspel. Het woordje ‘ik’ werd aangebracht aan de hand van onze nieuwe
klaspoppen mol en beer. We vertelden
over de vakantie, over de start van het nieuwe schooljaar en over onszelf.
De schrijfwijze van de voornaam (in
drukletters) werd ingeoefend.
We zongen een lied, speelden wat spelletjes, tekenden onszelf, herhaalden ons
afsprakenlied,……
Kortom, het was een leuke, gezellige en drukke dag.









































Geen opmerkingen:
Een reactie posten