Klaaskoeken bakken met de hulp van begeleiders : de boerin en de boer, de mama van Senna, de papa van juf Tine en de 2 leerkrachten.
Afwegen, mengen, gist breken, deeg kneden, proeven, ruiken, samenwerken, genieten, ......
De koeken waren super goed gelukt.
Na het bakken deden we een wandeling rond de boerderij, speelden we op de terreinen, aten we ons middagmaal en deden we in de namiddag 2 boerderijspelen.
Moe maar tevreden hadden we weer een geslaagde dag beleefd!


















































































Geen opmerkingen:
Een reactie posten