maandag 4 november 2019

Afscheid nemen van ....vaarwel zeggen aan..... ik zie je graag...... ik hou van.... tijdens de godsdienstlessen....

Na de vakantie zullen we in de klas werken rond ‘afscheid’. We zullen het rustig maken en er zal plaats zijn voor herinneringen, stilte en gesprek. Sommige kinderen hebben geluk om nog nooit met definitief afscheid in aanraking te zijn gekomen. Anderen werden misschien al geconfronteerd met de dood van een familielid, kennis, huisdier.
In de klas gaan we daar wat dieper op in.
Kinderen die niet echt een familielid/kennis/dier/… verloren, mochten iets meebrengen dat hen doet denken aan iemand die voor hen heel geliefd is.. 
Enkele sfeerbeelden :





Geen opmerkingen:

Een reactie posten