Na de vakantie zullen we in de klas werken
rond ‘afscheid’. We zullen het rustig maken en er zal plaats zijn voor
herinneringen, stilte en gesprek. Sommige kinderen hebben geluk om nog nooit
met definitief afscheid in aanraking te zijn gekomen. Anderen werden misschien
al geconfronteerd met de dood van een familielid, kennis, huisdier.
In de klas gaan we daar wat
dieper op in.
Kinderen die niet echt een
familielid/kennis/dier/… verloren, mochten iets meebrengen dat hen doet denken
aan iemand die voor hen heel geliefd is..
Enkele sfeerbeelden :




Geen opmerkingen:
Een reactie posten