zondag 20 oktober 2019

eilandwerking + dag van de jeugdbeweging!

Op vrijdag was er dag van de jeugdbeweging. Heel wat leerlingen van de klas kwamen in hun uniform naar school. Wat een leuke bende vol plezier!

We gingen met ons uniform en ons fluojasje aan op stap. Veilig leren wandelen in het verkeer. Hoe steek je over zonder zebrapad? Wanneer mag dit? Wat bij een obstakel langs de weg? We leerden heel wat bij.









Tijdens de eilandwerking boetseerden we een egel van klei. Met zonnebloempitten hebben we die afgewerkt! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten